Translate

Benvinguda

Benvinguts al meu bloc de Miniatures i Casetes de Nines.

Vaig començar a endinsar-me en aquest mon de les miniatures pels voltants del 2009 i la veritat és que m'he trobat gratament sorpresa de veure la gran afició que hi ha per tot arreu.

M'he decidit a fer aquest bloc per exposar les manualitats que vaig fent i les que també em fa el meu pare al que he anat engrescant mica en mica. El pare del meu pare era ebenista i d'ell va aprendre a treballar la fusta. Ara ja no pot fer grans creacions i carregar fustes grosses però amb les casetes de nines ha pogut seguir experimentant en l'art de la fusta que li agrada molt.

Espero que us agradi tot el que us aniré mostrant tant com jo gaudeixo fent-ho.

Aquí ens trobarem!

Gisela

12 Covers for a Year: Mayo

Vet aquí el meu Cover de maig.

Aquest repte m'ha costat una mica perquè no em sortia el que anava intentat, però no he parat fins que he aconseguit el resultat que podeu veure.

Desitjo que us agradi.

Per cert! vaig ser la guanyadora del Cover de març!!!









 

El rusc l'he fet amb la meva Cameo, igual que les flors. Per fer-ho brillant he utilitzat Glitter glu transparent i després ho he tintat i li he anat donat color també a l'interior. També he utilizant una mica de PanPastel per suavitzar-ho.
Per fer l'efecte brillant del rètol del mes de maig i l'interior del rusc he utilitzat el Glossy accents.